ΕΛΜΕ: Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ

ΧΙΟΣ : Η ΕΛΜΕ Χίου καταθέτει το κάτωθι κείμενο και αιτείται να συγκληθεί η ΔΕΠ Χίου για να το συζητήσει:
«Η ΕΛΜΕ Χίου επικροτεί την ουσιαστική έναρξη και λειτουργία του προγράμματος εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας «Δομές Υποδοχής και Εκπαίδευσης Προσφύγων» (ΔΥΕΠ), οι οποίες θα λειτουργήσουν εντός σχολικών διδακτηρίων κατά το απογευματινό ωράριο, με σκοπό την παροχή εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης των ανήλικων προσφυγόπουλων. Μια θετική υποχρέωση του κράτους που υπαγορεύεται από διατάξεις αυξημένης τυπικής ισχύος όπως το Σύνταγμα και η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του παιδιού.
               Στεκόμαστε δίπλα στους συναδέλφους μας εκπαιδευτικούς που καλούνται να  υπηρετήσουν το εν λόγω έργο και ταυτόχρονα απαιτούμε την αρτιότερη στελέχωση αυτών των δομών με συναδέλφους πλήρους ωραρίου.
               Στεκόμαστε απέναντι σε οποιαδήποτε άρνηση ή παρεμπόδιση αυτού του δικαιώματος των παιδιών, όπως η ρατσιστική και ξενοφοβική φωνή των «ανώνυμων γονέων και κηδεμόνων» που χειραγώγησαν τη διαδικασία του εξώδικου των 1130 υπογραφών. Ενός εξώδικου που επιδόθηκε μέσω δικαστικού επιμελητή στους Διευθυντές των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που φιλοξενούν τις ΔΥΕΠ, καθώς και στους Προϊσταμένους των δύο Διευθύνσεων Εκπαίδευσης του Νομού μας.
               Ο χιώτικος λαός δεν ξεχνά την υποδοχή και την ενσωμάτωση των προσφύγων το 1922.
               Ο χιώτικος λαός δεν ξεχνά τις καραβιές χιλιάδων Ελλήνων οικονομικών μεταναστών ανά την υφήλιο σε περιόδους μεγάλης ύφεσης.
Ο χιώτικος λαός δεν ξεχνά τη χειρότερη αιμορραγία στην Ελλάδα της κρίσης, όπου χιλιάδες νέοι επιστήμονες και όχι μόνο αναγκάζονται να ξενιτευτούν αναζητώντας ένα καλύτερο μέλλον.
Ως λαός καλούμαστε για μία ακόμα φορά να επιλέξουμε με ποια πλευρά θα ταχθούμε. Απορρίπτουμε το «πρόσωπο του τέρατος» που εμφανίζεται με τη μορφή της ξενοφοβίας, του ρατσισμού και του νεοφασισμού. Συστρατευόμαστε με την πλευρά της αλληλεγγύης και των ανθρωπίνων ιδανικών γιατί πιστεύουμε ότι το σχολείο διαδραματίζει ένα συνεκτικό ρόλο, καλλιεργεί το ήθος και απαντά με πολιτισμό απέναντι στη βαρβαρότητα.»

Latest..