Η σημασία της σωστής κατασκευής της παραλιακής οδού του Αεροδρομίου

ΧΙΟΣ : Αγαπητοί φίλοι της ΑΛΗΘΕΙΑΣ,
            Κατ’ αρχήν σας ευχαριστούμε ως Δίκτυο Συνεργαζομένων Αθλητικών και Κοινωνικών Φορέων (Φίλοι των πεζών – Ποδηλάτες Χίου – Ποδηλατείν και Σύλλογος Αθλητών Υγείας – chios running) τόσο για την προβολή του θέματος από την τηλεόρασή σας όσο και για τον χρόνο που μου διαθέσατε την Πέμπτη στην πρωινή εκπομπή σας να ενημερώσω συνοπτικά τους ακροατές και ακροάτριες για τα πραγματικά προβλήματα, που αν δεν αντιμετωπισθούν με σωστούς και επαρκείς σχεδιασμούς, θα ρίξουν στην μιζέρια και την υπανάπτυξη το νησί μας χωρίς δυνατότητα να διορθωθούν εκ των υστέρων.
            Όπως γνωρίζετε, για να ξεκινήσουν και να ολοκληρωθούν τα έργα επέκτασης του Αεροδρομίου χρειάζεται να ολοκληρωθεί σωστά το έργο που εκτελεί ο Δήμος Χίου με χρηματοδότηση 1.700.000 € του Υπουργείου Υποδομών και αφορά την επέκταση της οδού Γιάννη Χρήστου μέχρι την συμβολή της με την οδό Αεροπόρου Ροδοκανάκη. Το έργο θα εξυπηρετήσει, πλην άλλων, πολλές μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις και την ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ.
            Από ό,τι φαίνεται από τη μελέτη του Δήμου με ημερομηνία Φεβρουάριος 2017 και ολοκλήρωση εντός του 2019, δεν προβλέφθηκε η τοπική διεύρυνση μιας ιδιοκτησίας της Αεροπόρου Ροδοκανάκη, που προκαλεί απόφραξη στην τελευταία, καθώς και το κόψιμο της γωνίας της ίδιας ιδιοκτησίας όπως έκανε η ΥΠΑ στον χώρο του Αεροδρομίου – απέναντι – για να μπορεί να δημιουργηθεί ένας μικρός κυκλικός πλήρως υπερβατός κόμβος – ΧΩΡΙΣ ΦΑΝΑΡΙΑ – που θα δίνει την δυνατότητα στα μικρά αυτοκίνητα να τον τηρούν και στα μεγάλα να τον πατούν.
            Στην Περιφέρεια, το θέμα είναι γνωστό τουλάχιστον από ειδική επίσκεψή μου τον Μάρτιο του 2016 στον Αντιπεριφερειάρχη κ. Θ. Βαλσαμίδη και τον Γ. Διευθ. Τ.Υ. κ. Γ. Σπανέλλη δηλ. το πρόβλημα της υποχρεωτικής μετατόπισης του παραλιακού δρόμου ως προαπαιτούμενο που έχει τεθεί από την Διαχειριστική Αρχή του Υπ. Οικονομίας από το 2015, για να τηρηθούν οι Διεθνείς Κανονισμοί για τις ελάχιστες αποστάσεις του νέου δρόμου από την επέκταση του διαδρόμου.
            Σε αντίθετη περίπτωση, θα κλείνει ο δρόμος όταν έρχονται αεροπλάνα και μέχρι και να φύγουν ή και σε οποιαδήποτε έκτακτη πτήση με ανυπολόγιστες συνέπειες για το κυκλοφοριακό της Πόλης και τις περιοχές πέριξ του Αεροδρομίου (Κάμπος – Καρφά) – Μέγας Λημνιώνας – Κεραμεία κλπ.).
            Λόγω των γνώσεών μου, ως άμισθος τεχνικός χειριστής του θέματος που χειρίζονται πολιτικά οι δύο Αντιπεριφερειάρχες Χίου κ. Στ. Κάρμαντζης και Μεταφορών – Επικοινωνιών κ. Γιάν. Ξενάκης, σας γνωρίζω ότι όντως στο τελευταίο εξάμηνο οι Υπηρεσίες των δύο (2) Υπουργείων (Οικονομίας και Υποδομών) συνεργάζονται στενά μεταξύ τους και με την Περιφερειακή Ενότητα Χίου προκειμένου από τη μία να προχωρήσουν σωστά τα έργα του Αεροδρομίου κι από την άλλη το υπάρχον κτίριο να μπορεί να εξυπηρετήσει τις μεγαλύτερες ροές του Αεροδρομίου.
            Όσον αφορά τον παραλιακό δρόμο που, όπως ανέφερα, είναι υποχρεωτική, τόσο η μετατόπισή του προς τη θάλασσα κατά το πώς θα υποδείξουν οι τελικές μελέτες, όσο και ο συνολικός σχεδιασμός του για να συμβληθεί με την Αεροπόρου Ροδοκανάκη την Περιφερειακή οδό της πόλης και την οδό Πατελίδα στο περίπτερο του Ν.Ο. Χίου, σύμφωνα και με προηγούμενες αποφάσεις, πρόσφατα έγγραφα και τεχνικούς σχεδιασμούς του Δήμου Χίου για την αναβάθμιση του παράκτιου μετώπου από πλευράς πρόβλεψης πολλαπλών χρήσεων, πρέπει από τώρα να δοθεί η δέουσα προσοχή, ώστε το τμήμα της μετατόπισης του δρόμου μέχρι και την Νεράιδα – τουλάχιστον, να γίνει σωστό και επαρκές από κάθε πλευρά και να λειτουργήσει πιλοτικά και κατευθυντήρια, για την αναβάθμιση όλου του παράκτιου μετώπου από την Δασκαλόπετρα μέχρι τα Κεραμεία, για τους λόγους που αναφέρθηκαν στα έγγραφά μας.
            Κατά συνέπεια την πρώτη πολιτική πράξη του Δικτύου μας, που θα ακολουθήσουν κι άλλες στις οποίες είναι ευπρόσδεκτοι όσοι ήδη ενδιαφέρθηκαν από τον Βροντάδο – Χώρα – Κάμπο – Καρφά – Αγ. Ερμιόνη – Κεραμεία κλπ. δεν θα αποτελέσει πρόσκομμα για την προώθηση των έργων του Αεροδρομίου, αλλά μεγάλη ευκαιρία για τον σωστό σχεδιασμό και κατασκευή ενός έργου – του Αναβαθμισμένου Παράκτιου Μετώπου – που θα προσδώσει και θα προσδίδει πολλαπλάσια αξία στον τόπο, από τα αρχικά χρήματα που θα διατεθούν γι’ αυτό, εις τους αιώνας των αιώνων…
           
Υ.Γ.: Περισσότερα σε άλλο κείμενο

Latest..

Πρόσληψη παιδιάτρου στο δήμο Κω

ΚΩΣ: Γνωστοποιείται η σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου ενός (1) ατόμου για την κάλυψη αναγκών του συγχρηματοδοτούμενου προγράμματος : «Εναρμόνιση οικογενειακής και επαγγελματικής … [Read More...]