Το Facebook αλλάζει…

ΛΗΜΝΟΣ: Η φιλική πλευρά του FacebookΟ 33χρονος επικεφαλής του μεγαλύτερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης Μαρκ Ζούκερμπεργκ, το οποίο έχει πάνω από δύο δισεκατομμύρια μηνιαίους χρήστες, δήλωσε ότι θα προτιμηθεί πλέον το περιεχόμενο που παράγεται από φίλους και τροφοδοτεί τις συζητήσεις ανάμεσα στο οικογενειακό και στο φιλικό περιβάλλον.Πρακτικά, αυτό π.χ. σημαίνει ότι σύντομα οι χρήστες θα είναι πιθανότερο να δουν στο news feed κάτι προσωπικό που ανάρτησε ένας φίλος, παρά ένα «viral» βίντεο. Όπως παραδέχθηκε ο Ζούκερμπεργκ, αυτό επίσης σημαίνει ότι οι κάθε είδους εταιρείες και οργανισμοί θα δουν το δικό τους περιεχόμενο να μειώνεται σε δημοφιλία.Oι αναρτήσεις από εταιρείες, επώνυμες εμπορικές μάρκες και μέσα ενημέρωσης εξοβελίζουν τις προσωπικές στιγμές μας«Έχουμε δεχθεί αντιδράσεις από την κοινότητά μας ότι το δημόσιο περιεχόμενο -οι αναρτήσεις από εταιρείες, επώνυμες εμπορικές μάρκες και μέσα ενημέρωσης- εξοβελίζουν τις προσωπικές στιγμές μας, οι οποίες μας οδηγούν να συνδεόμαστε περισσότερο μεταξύ μας», ανέφερε ο Ζάκερμπεργκ, σύμφωνα με το BBC και το πρακτορείο Ρόιτερς.Όπως είπε, αισθάνεται την ευθύνη να διασφαλίσει ότι το Facebook ωφελεί την ευτυχία των ανθρώπων. «Με αυτές τις αλλαγές», τόνισε «περιμένω ότι θα μειωθεί ο χρόνος που οι άνθρωποι περνάνε στο Facebook, αλλά επίσης θα γίνει πιο πολύτιμος».Το Facebook συμμορφώνεταιΜε το ξεκίνημα του 2018, ο Ζάρκεμπεργκ είχε υποσχεθεί ότι φέτος θα «διορθώσει» το Facebook και αυτό είναι το πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. «Η εστίασή μας δεν θα είναι πια το Facebook να σας βοηθήσει να βρείτε σχετικό με σας περιεχόμενο, αλλά να σας βοηθήσει να έχετε κοινωνικές αλληλεπιδράσεις που έχουν νόημα», έγραψε στη νέα ανάρτησή του. Έκανε επίσης γνωστό ότι θα υπάρξουν και άλλες αλλαγές μέσα στους επόμενους μήνες.θα βλέπουμε πλέον πολύ λιγότερες ειδήσεις τους να ξεπηδούν στο news feed μας«Πρόκειται ασφαλώς για μια σημαντική αλλαγή. Θα επηρεάσει πολύ τους εκδοτικούς οργανισμούς, καθώς θα βλέπουμε πλέον πολύ λιγότερες ειδήσεις τους να ξεπηδούν στο news feed μας», δήλωσε η Λάουρα Χάζαρντ Όουεν του Εργαστηρίου Δημοσιογραφίας Νίμαν του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ. Πρόσθεσε όμως ότι δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο σε τι είδους συζητήσεις θα δίνουν προτεραιότητα στο μέλλον οι τροποποιημένοι αλγόριθμοι του Facebook.Στο ίδιο μήκος κύματος, ο Γκάμπριελ Καν από τη Σχολή Επικοινωνίας και Δημοσιογραφίας ‘Ανενμπεργκ του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας δήλωσε ότι η ανακοίνωση του Ζάκερμπεργκ «αποτελεί ξεκάθαρη παραδοχή» πως το Facebook διαθέτει σημαντική δύναμη επηρεασμού της υγείας της κοινωνίας. Προειδοποίησε επίσης ότι οι αλλαγές και οι νέες προτεραιότητες μπορεί τελικά να φέρουν ακόμη μεγαλύτερη διαστρέβλωση στην ενημέρωση των χρηστών. «Πρέπει να υπάρξει δημόσιος διάλογος για τις αξίες που θα εφαρμοσθούν στο νέο αλγόριθμο του Facebook» τόνισε.ΠΗΓΗ ΑΠΕ

Latest..

Εργοστάσια – θρύλοι στα αζήτητα

ΙΚΑΡΙΑ: Εκατοντάδες άγονοι πλειστηριασμοί για τις βιομηχανικές εγκαταστάσεις ιστορικών επιχειρήσεων, που παρέσυρε η κρίση και οδηγήθηκαν στη χρεοκοπία, συνθέτουν την απογοητευτική … [Read More...]

Μέχρι 28 Φεβρουαρίου οι αιτήσεις για τις παραγωγικές επενδύσεις στην υδατοκαλλιέργεια

ΙΚΑΡΙΑ: Πλησιάζει η καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων για το πρόγραμμα αλιείας “Παραγωγικές επενδύσεις στην υδατοκαλλιέργεια”.Το πρόγραμμα,Προϋπολογισμού 56.825.447 ευρώ ( … [Read More...]

ΕΦΚΑ: Αναρτήθηκαν τα ειδοποιητήρια πληρωμής εισφορών Δεκεμβρίου 2017 για αγρότες, αυτοαπασχολούμενους

ΙΚΑΡΙΑ: Αναρτήθηκαν στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Ενιαίου Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ) οι εισφορές Δεκεμβρίου 2017 των αγροτών, των αυτοαπασχολουμένων και των ελεύθερων … [Read More...]