15 μυστικά που τα εστιατόρια δεν θέλουν να γνωρίζουμε

ΧΙΟΣ : Δεν αποτελεί έκπληξη, λοιπόν, το ότι τα περισσότερα έχουν κάποιες τακτικές για να κρατούν το κόστος χαμηλά και τον αριθμό των πελατών ψηλά. Ας δούμε μερικές από αυτές, που κυριαρχούν σε πολλά εστιατόρια εσωτερικού και εξωτερικού, σύμφωνα με την Imogen Edwards-Jones και τις ανώνυμες πηγές της, η οποία έγραψε το βιβλίο Restaurant Babylon.Η τηλεφωνική κράτηση κερδίζειΜπορεί η κράτηση που γίνεται μέσω mail ναι είναι πιο εύκολη, αλλά τα εστιατόρια έχουν διαπιστώσει ότι όσοι κάνουν με αυτό τον τρόπο την κράτηση έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να μην εμφανιστούν. Συν τοις άλλοις, συχνά μπορεί να είναι κριτικοί ή blogger, κάτι που αγχώνει τους υπεύθυνους, ενώ είναι πιο δύσκολο να ανακαλυφθούν αν φύγουν χωρίς αν πληρώσουν. Γι’ αυτό τα εστιατόρια προτιμούν την τηλεφωνική κράτηση.Πολλές φορές η κράτηση δεν προτιμάταιΌσο κι αν σας φαίνεται περίεργο, κάποια εστιατόρια δεν προτιμούν τις κρατήσεις και προσφέρουν μόνο μικρό αριθμό τραπεζιών με κράτηση. Ο λόγος είναι ότι οι πελάτες που απλώς περνούν από ένα εστιατόριο και το επιλέγουν, φαίνεται να φεύγουν πιο γρήγορα, ενώ όσοι κάνουν κράτηση καθυστερούν να αδειάσουν το τραπέζι.Το μεσημεριανό καθυστερεί… σκόπιμαΟι ώρες του βραδινού μπορεί να ποικίλλουν για πολλούς. Το μεσημεριανό, όμως, το προτιμούν όλοι περίπου την ίδια ώρα. Γι’ αυτό τα εστιατόρια μπορεί να έχουν αναμονή για τραπέζι ή να βάζουν το σερβιτόρο να σας πιάσει την κουβέντα, ώστε η κουζίνα να κερδίσει λίγο χρόνο.Τα φθηνά εστιατόρια προσφέρουν πλασματική οικονομίαΣίγουρα το μεγαλύτερο ποσοστό του κόσμου δεν μπορεί να αντέξει οικονομικά ακριβά εστιατόρια, αλλά το value for money είναι ξεκάθαρα καλύτερο σε αυτά, απ’ ό,τι στα οικονομικά. Τα υλικά που χρησιμοποιούν, ο τρόπος μαγειρέματος, η διακόσμηση, η ατμόσφαιρα, όλα παίζουν ρόλο στην κοστολόγηση. Το να κερδίσετε μια καλύτερη τιμή στην πίτσα σε ένα μέτριο ή κακό εστιατόριο είναι πιο εύκολο απ’ ό,τι σε ένα καλό, που έχει στενά περιθώρια λόγω συνολικού αυξημένου κόστους. Αυτό δεν σημαίνει, όμως, ότι κερδίσατε και συνολικά.Οι κρυφές χρεώσεις είναι παντούΔεν είναι σπάνιο κάποια εστιατόρια να βάζουν προσαυξήσεις π.χ. στο εμφιαλωμένο νερό κι όταν οι πιο «σφιχτοί» επισκέπτες ζητήσουν νερό βρύσης, να προσθέτουν χρέωση για το ψωμί που δεν ζήτησαν κ.ο.κ.Το φθηνότερο κρασί έχει μεγαλύτερες προσαυξήσειςΤο δεύτερο πιο φθηνό κρασί που θα δείτε στον κατάλογο ενός εστιατορίου έχει συνήθως τη μεγαλύτερη προσαύξηση, αφού αυτό είναι που επιλέγουν οι περισσότεροι. Το κρασί είναι γενικότερα μια ακριβή συνήθεια, γι’ αυτό και συνηθίζεται από πολλά εστιατόρια να κάνουν 200-300% προσαυξήσεις σε ένα κρασί, αφού όσο πιο ακριβό είναι τόσο καλύτερο θεωρείται από τον πελάτη.Το κρασί που δεν ήπιατε δεν πάει χαμένοΔεν μιλάμε φυσικά για το ποτήρι κρασί, αλλά για το κρασί που περίσσεψε σε ένα μπουκάλι, το οποίο μπορεί να πουληθεί την επόμενη ημέρα σε ένα ποτήρι κρασί.Οι επιλογές σας είναι ορισμένες φορές προαποφασισμένες εν αγνοία σαςΠολλά μενού είναι έτσι σχεδιασμένα, ώστε να σας ωθούν προς συγκεκριμένες επιλογές, ακόμη κι αν εσείς δεν το καταλαβαίνετε. Μπορεί, για παράδειγμα, κάποια επιλογή να είναι τονισμένη και σε σημείο που να κεντρίζει το ενδιαφέρον.Πολλά μενού απευθύνονται σε γυναίκεςΛόγω του ότι πολύ συχνά οι γυναίκες κάνουν τις κρατήσεις κι αυτές είναι που αποφασίζουν για πολλά μέλη μιας οικογένειας –συχνά και για το σύζυγο- πολλά μενού είναι σχεδιασμένα με σκοπό να κερδίσουν τις γυναίκες.Οι σπέσιαλ επιλογές μπορεί να μην είναι και τόσο σπέσιαλΑυτό, φυσικά, δεν είναι κανόνας, αλλά πολλές φορές μπορεί να δείτε τις σπέσιαλ προτάσεις ενός εστιατορίου γραμμένες στον πίνακα, αλλά στην ουσία να είναι επιλογές πιάτων με τα οποία προσπαθούν να ξεφορτωθούν τροφές που παρήγγειλαν σε μεγάλες ποσότητες ή που βρίσκονται κοντά στην ημερομηνία λήξης τους. Δεν ισχύει, όμως, πάντα κάτι τέτοιο, αφού πολλές φορές οι σπέσιαλ επιλογές είναι όντως εξαιρετικές.Οι χορτοφαγικές επιλογές και τα ορεκτικά είναι κέρδος για το εστιατόριοΣυνήθως είναι φθηνά, εύκολα να ετοιμαστούν, αποτελούνται από λαχανικά και είναι ιδανικές επιλογές πελάτη για ένα εστιατόριο.Τα ζυμαρικά μπορεί να κοστολογηθούν μέχρι και 10 φορές πάνωΣύμφωνα με άρθρο στο Restaurants.com, τα πιάτα ζυμαρικών κοστολογούνται συχνά πολύ ακριβά σε σχέση με το κόστος τους. Το κέρδος, όμως, μειώνεται, όταν τα ζυμαρικά είναι χειροποίητα.Κάποιοι σεφ χρησιμοποιούν ξανά το κουτάλι που δοκιμάζουνΗ Imogen Edwards-Jones γράφει ότι συμβαίνει συχνά οι σεφ να δοκιμάζουν και να ξαναδοκιμάζουν το φαγητό που πρόκειται να σερβίρουν με το ίδιο κουτάλι. Όχι κι ό,τι καλύτερο.Οι άντρες κυριαρχούν στις επαγγελματικές κουζίνεςΑποτελεί πικρή αλήθεια, αλλά οι περισσότεροι σεφ παραμένουν άντρες. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, για παράδειγμα, μόλις 20% των σεφ είναι γυναίκες, ενώ στις Η.Π.Α., σύμφωνα με πληροφορίες από το Bloomberg, μόλις το 6,3% των επικεφαλής σεφ είναι γυναίκες.Οι σεφ δεν τρώνε το ίδιο φαγητό με τους πελάτεςΌσο κι αν τους ζηλεύουμε πιστεύοντας ότι τρώνε καθημερινά κάτι εξαιρετικό που εμείς δοκιμάσαμε, η αλήθεια είναι ότι σχεδόν ποτέ δεν τρώνε το ίδιο φαγητό με τους πελάτες.Πηγή: clickatlife.

Latest..

&.Το τεσσεροφύλλι&. ξανά στο Ομήρειο

ΧΙΟΣ : Η θεατρική ομάδα του Συλλόγου Γυναικών Χίου θα παρουσιάσει ξανά τη θεατρική του παράσταση "Το τεσσεροφύλλι" της Ζωής Βαλάση, το Σάββατο 30/9 και Κυριακή 1/10 2017 στις 7.00 … [Read More...]

Επίσκεψη – δώρο για την Αμανή

ΧΙΟΣ : Πολλαπλά θα είναι για την Αμανή τα οφέλη από την επίσκεψη του κλιμακίου της Axion Hellas στην Βολισσό από την Παρασκευή μέχρι και την Κυριακή, αφού εκτός των δωρεάν ιατρικών … [Read More...]

Στο φως τα ευρήματα του Εμπορειούς

ΧΙΟΣ : Χαρούμενη γιατί θα μπορεί το κοινό να θαυμάσει τα αρχαιολογικά ευρήματα του Εμπορειούς είναι η Ολγα Βάσση Προϊσταμένη Αρχαιολογικής υπηρεσίας, αφού από σήμερα στην μόνιμη … [Read More...]