Νέα διάσταση προσέλαβε η υπόθεση απόπειρας πορνογραφίας ανηλίκων

ΚΩΣ: Νέα διάσταση προσέλαβε χθες η υπόθεση με καταγγελλόμενο από ιατρό για απόπειρα πορνογραφίας ανηλίκων έναν 40χρονο Ροδίτη που συνελήφθη από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Ρόδου το απόγευμα της 2ας Μαΐου 2022 και οδηγήθηκε ενώπιον του Εισαγγελέα Υπηρεσίας, που παρήγγειλε τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης.Οπως έγραψε η «δημοκρατική», εις βάρος του σχηματίστηκε ποινική δικογραφία για απόπειρα -προσφορά υλικού πορνογραφίας ανηλίκων και στην κατοχή του βρέθηκε και κατασχέθηκε ένα κινητό τηλέφωνο, το οποίο θα αποσταλεί στη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών για περαιτέρω εργαστηριακή εξέταση.Πιο συγκεκριμένα, το βράδυ της 2ας Μαΐου 2022 καταγγέλθηκε από παιδίατρο του Αρχαγγέλου ότι την προηγούμενη ημέρα και ώρα 19:50 δέχτηκε στο κινητό του τηλέφωνο μήνυμα μέσω της εφαρμογής Viber από ένα κινητό τηλέφωνο που ανήκει στον 40χρονο που απεικόνιζε δύο φωτογραφίες δύο ανήλικων κοριτσιών στο οποίο αναγραφόταν από κάτω: «θα έχω γυμνές φώτο των κοριτσιών για τιμή θα στείλω μετά».Ακολούθησε κι άλλο μήνυμα με την ένδειξη «λάθος».Οι αστυνομικοί εντόπισαν τον 40χρονο και κατάσχεσαν το κινητό του τηλέφωνο. Σύμφωνα με τις πληροφορίες στις φωτογραφίες απεικονίζονται η κόρη του και μια ανιψιά του.Ο 40χρονος απευθύνθηκε ήδη στους δικηγόρους κ.κ. Στέλιο Αλεξανδρή και Αχιλλέα Δασκαλάκη και τους ανέθεσε την υποβολή μηνύσεως για συκοφαντική δυσφήμιση και για οποιοδήποτε άλλο αδίκημα ήθελε προκύψει, εις βάρος της πρώην συντρόφου του.Διατείνεται ειδικότερα ότι ήταν εκείνη που πήρε το τηλέφωνό του και έστειλε δύο και όχι ένα μηνύματα στον ιατρό για να προκαλέσει την δίωξη του!! Υποστηρίζει ότι ο ίδιος διαπίστωσε τι έγινε και μίλησε με τον ιατρό ενώ ο ίδιος μετέβη και στην αστυνομία.

Πηγή:www.dimokratiki.gr

Latest..

Γιάννης Μπουρνού: Η κ. Κεραμέως εφαρμόζει σχέδιο απαξίωσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου – 50 λιγότερες θέσεις στο τμήμα της Λήμνου

ΛΗΜΝΟΣ: Δήλωση Γιάννη Μπουρνού Η κ. Κεραμέως εφαρμόζει σχέδιο απαξίωσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου Για άλλη μια χρονιά, η ιδεοληπτική και καταστροφική – για τη δημόσια παιδεία – … [Read More...]