6 τρόποι να κάνετε ένα κακό στρώμα πιο άνετο .

ΛΗΜΝΟΣ:

Τα στρώματα ύπνου παίζουν καθοριστικό ρόλο στην καθημερινή μας ξεκούραση. Δεν είναι τυχαίο που πολλές φορές αρκετοί ξυπνούν με πιάσιμο στον λαιμό ή πόνο στη μέση, χωρίς αυτός ο πόνος να είναι απόρροια έντονης άθλησης την προηγούμενη ημέρα. Σε μια τέτοια περίπτωση κύριος υπαίτιος είναι το φθαρμένο στρώμα. Γεγονός πάλι είναι, ότι τα στρώματα ακριβώς λόγω αυτής της σημασίας τους για την ποιότητα του ύπνου μας, αποτελούν επένδυση. Και τι γίνεται αν κάποιος δεν έχει προς στιγμήν τη δυνατότητα να αγοράσει το στρώμα των ονείρων του; Υπάρχουν κάποιοι τρόποι να βελτιώσει τον ύπνο του μέχρι τη στιγμή, που θα αγοράσει το ιδανικό στρώμα.
1)Βρείτε ένα πολύ καλό ανώστρωμα
Τα ανωστρώματα είναι μια πολύ καλή εναλλακτική, αλλά προσωρινή λύση για τη βελτίωση του ύπνου σας. Τα ανωστρώματα τοποθετούνται πάνω από το στρώμα σας ή προσδένονται σε αυτό. Ο σκοπός τους είναι να προσφέρουν ένα ακόμη επίπεδο μεταξύ του κρεβατιού και του σώματός σας με την απαλή γέμισή τους, ώστε να ενισχύσουν την αίσθηση άνεσης, να βελτιώσουν την παρεχόμενη υποστήριξη ή να καλύψουν τυχόν εξογκώματα. Συνήθως συνίστανται από ένα αφρώδες υλικό, που μπορεί να είναι λεπτό ή πολύ χοντρό. Όπως και στα στρώματα μπορεί να αποτελούνται από το ευρέως διαδεδομένο πια memory foal ή άλλα αφρώδη υλικά σε μορφή gel. Όλα έχουν έναν κοινό στόχο: Να κάνουν τα φθαρμένα στρώματα σας ανεκτά.
2)Δώστε μια ευκαιρία στα γεμίσματα στρώματος
Αν και λεπτότερο από το ανώστρωμα, το γέμισμα μπορεί επίσης να αυξήσει την άνεση, που σας στερεί το παλιό σας στρώμα. Εφαρμόζει στο κρεβάτι σας, όπως κι ένα σεντόνι και πάνω από αυτά στρώνετε τα σεντόνια σας. Κατασκευάζονται και αυτά από ποικιλία υλικών, όπως βαμβάκι ή αφρώδες υλικό και προσφέρουν την επιθυμητή σκληρότητα και υποστήριξη και ταυτόχρονα προστατεύουν το στρώμα. 
3)Δοκιμάστε ένα μαξιλάρι σώματος
Εάν το στρώμα σας σας προκαλεί πόνους και πιασίματα τότε το μαξιλάρι σώματος θα σας δώσει την απαιτούμενη στήριξη, που χρειάζεστε για να ξυπνάτε ξεκούραστοι και αναζωογονημένοι. Συνήθως έχουν ύψος 1.20 με 1.40 και μήκος 38 με 50 εκατοστά. Είναι ιδανικά κυρίως για όσους κοιμούνται στο πλάι παρέχοντάς τους πλήρη υποστήριξη στο σώμα βελτιώνοντας ταυτόχρονα την ευθυγράμμιση της σπονδυλικής στήλης κατά τον ύπνο. Αποτέλεσμα πιο ξεκούραστος ύπνος μειώνοντας τις αρνητικές επιπτώσεις ενός φθαρμένου στρώματος. Για να βεβαιωθείτε, αν σας ταιριάζει, δοκιμάστε να κοιμηθείτε στο πλάι με ένα κανονικό μαξιλάρι ανάμεσα στα γόνατά σας. Εάν είστε άνετοι σε αυτή τη θέση, τότε μπορείτε άφοβα να επενδύσετε σε ένα μαξιλάρι σώματος.
4)Μήπως ήρθε η στιγμή να αλλάξετε και τα μαξιλάρια ύπνου;
Πριν κάνετε το μεγάλο βήμα της αλλαγής του στρώματός σας, αναρωτηθείτε μήπως το μαξιλάρι είναι ο βασικός υπαίτιος για τον κακό σας ύπνο. Τα πραγματικά άνετα μαξιλάρια ύπνου μπορούν να κάνουν τη διαφορά και να παρέχουν στον λαιμό σας και το κεφάλι την υποστήριξη που χρειάζεστε. Κάνουν τη διαφορά και σας αποζημιώνουν ακόμη και στην περίπτωση, που πράγματι το στρώμα ευθύνεται για τον κακό ύπνο που κάνετε. Η στάση του ύπνου παίζει καθοριστικό ρόλο για το ποιο είναι το καταλληλότερο για εσάς: Όσοι κοιμούνται ανάσκελα ή μπρούμυτα χρειάζονται πιο λεπτά μαξιλάρια, ενώ όσοι κοιμούνται στο πλάι παίρνουν τη στήριξη που χρειάζονται από πιο χοντρά μαξιλάρια. 
5)Προσθέστε μια ηλεκτρική κουβέρτα
Η ηλεκτρική κουβέρτα προσφέρει εξαιρετική λύση κυρίως σε όσους έχουν στρώμα από memory foam, το οποίο είναι πολύ σκληρό με αποτέλεσμα να χαλάει την ποιότητα του ύπνου τους. Δε χρειάζεται να βάλετε την υψηλότερη θερμοκρασία για να θερμάνει το αφρώδες υλικό, με αποτέλεσμα να μαλακώνει και να απολαμβάνετε έναν άνετο και ξεκούραστο ύπνο. Για όσους δεν έχουν στρώμα από αφρώδες υλικό και δεν αντέχουν την επιπλέον θερμότητα δεν ενδείκνυται.
6)Μήπως το κρεβάτι είναι ο ένοχος
Εάν ελέγξατε όλες τις πιθανές αιτίες και δε βρήκατε την απάντηση, τότε ίσως ήρθε η στιγμή να επανεξετάσετε το κρεβάτι σας. Αν κάθε πρωί αισθάνεστε κακοδιάθετοι εξαιτίας του κακού ύπνου, η αιτία μπορεί να είναι η κακή υποστήριξη, που έχει το ίδιο σας το στρώμα. Αφενός σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να στρέψετε την έρευνα αγοράς σας στα κρεβάτια. Εναλλακτικά μπορείτε απλώς να διορθώσετε τις ξύλινες τάβλες, που υποστηρίζουν τα κρεβάτια σας ή να προμηθευτείτε ένα ενιαίο κομμάτι ξύλου, που θα τοποθετηθεί μεταξύ του κρεβατιού και του στρώματός σας για να παρέχεται η σωστή υποστήριξη στο στρώμα και κατ’ επέκταση σε εσάς. 
Ο σωστός ύπνος είναι ζωτικής σημασίας για κάθε άνθρωπο επηρεάζοντας την παραγωγικότητα και τη λειτουργικότητά μας καθημερινά. Προκειμένου να διασφαλίσετε, ότι τίποτα δεν επηρεάζει την ποιότητα του ύπνου ερευνήστε κάθε πιθανή λύση και διασφαλίστε έναν ύπνο… ονειρεμένο.
Ακολουθήστε το LimnosReport.gr – στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Λήμνο το Βόρειο Αιγαίο, όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.Δείτε παλαιότερα δημοφιλή άρθρα

Latest..