Εξελίξεις στο διεθνή διαγωνισμό για τις ακτοπλοϊκές γραμμές 2024-2025 –Τι συμβαίνει με τις τοπικές Ναυτιλιακές Εταιρείες της Καλύμνου

ΚΑΛΥΜΝΟΣ:

<!–
Error: wp_booster error:
td_api_base::get_key : a component with the ID: single_template_9 Key: show_featured_image_on_all_pages is not set.
/home/kalymnos/public_html/wp-content/plugins/td-composer/legacy/common/wp_booster/td_api.php (rara-error)
–>
Με απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλη Κικίλια, εγκρίθηκε το Πρακτικό της Επιτροπής διεξαγωγής μειοδοτικών διαγωνισμών για την αξιολόγηση των δικαιολογητικών των Ναυτιλιακών Εταιρειών που συμμετείχαν στον ανοικτό διεθνή δημόσιο αρχικό μειοδοτικό διαγωνισμό για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών της περιόδου 2024-2025. Η διαδικασία περνά πλέον στο επόμενο στάδιο, με την αποσφράγιση των οικονομικών προσφορών.
Αποτελέσματα για τις Τοπικές Εταιρείες της Καλύμνου
ΑΝΕ Καλύμνου
Η ΑΝΕΚ συμμετείχε με δύο πλοία: το «ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ» και το «ΚΑΛΥΜΝΟΣ ΝΤΟΛΦΙΝ». Αναλυτικά:

  • Α/Α 44: ΚΑΛΥΜΝΟΣ–ΛΕΡΟΣ–ΛΕΙΨΟΙ–ΠΑΤΜΟΣ–ΑΡΚΙΟΙ–ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ–ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ και επιστροφή
    Συμμετείχαν οι ΑΝΕΚ («ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ») και ΑΞΙΟΚΕΡΣΑ Ν.Ε («ΣΑΟΝΗΣΟΣ»). Προκρίθηκε η ΑΞΙΟΚΕΡΣΑ Ν.Ε., ενώ η προσφορά της ΑΝΕΚ απορρίφθηκε λόγω μη υποβολής Π.Α. ή Π.Γ.Ε. κατά την ημερομηνία του διαγωνισμού.
  • Α/Α 45: α.ΚΑΛΥΜΝΟΣ–ΚΩΣ–ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και επιστροφή / β.ΚΑΛΥΜΝΟΣ–ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και επιστροφή
    Η ΑΝΕΚ ήταν η μοναδική συμμετέχουσα. Η προσφορά απορρίφθηκε για τον ίδιο λόγο: απουσία Π.Α. ή Π.Γ.Ε.
  • Α/Α 49 & 50: ΚΑΛΥΜΝΟΣ–ΨΕΡΙΜΟΣ–ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ ΚΩ και επιστροφή / ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ ΚΩ–ΨΕΡΙΜΟΣ–ΚΑΛΥΜΝΟΣ και επιστροφή
    Παρότι οι φάκελοι ήταν πλήρεις, οι προσφορές απορρίφθηκαν επειδή συμμετείχαν πλοία ανώτερης κατηγορίας και με πλοία αντικατάστασης. Τις γραμμές διεκδικούν οι ΧΑΝΙΑ ΙΙ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ Ν.Ε. και ΕΝΤΕΡ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε.

ΑΝΕ ΜΑΣΤΙΧΑΡΙΟΥ

  • Α/Α 58 & 59: ΝΙΣΥΡΟΣ–ΚΩΣ και επιστροφή / ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ ΚΩ–ΛΕΡΟΣ και επιστροφή
    Συμμετοχή με το «ΟΛΥΜΠΙΟΣ ΕΡΜΗΣ» – προκρίθηκε για το επόμενο στάδιο.
  • Α/Α 49: ΚΑΛΥΜΝΟΣ–ΨΕΡΙΜΟΣ–ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ ΚΩ και επιστροφή
    Συμμετοχή με το «ΟΛΥΜΠΙΟΣ ΖΕΥΣ». Αν και ο φάκελος ήταν πλήρης, η προσφορά δεν προκρίθηκε λόγω προτίμησης πλοίου ιδίας κατηγορίας αλλά με πλοίο αντικατάστασης.

ΛΑΦΑΣΙ Ν.Ε.

  • Α/Α 49 & 50: ΚΑΛΥΜΝΟΣ–ΨΕΡΙΜΟΣ–ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ ΚΩ και επιστροφή / ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ ΚΩ–ΨΕΡΙΜΟΣ–ΚΑΛΥΜΝΟΣ και επιστροφή
    Συμμετοχή με το «ΗΛΙΑΣ Τ». Οι φάκελοι ήταν πλήρεις, αλλά δεν προκρίθηκαν οι προσφορές λόγω ύπαρξης πλοίου ανώτερης κατηγορίας.

Οι ίδιες γραμμές διεκδικούνται επίσης από τις εταιρείες ΧΑΝΙΑ ΙΙ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ Ν.Ε. και ΕΝΤΕΡ ΦΕΡΡΙΣ Ν.Ε.
ΜΑΝΙΑΣ Ν.Ε.

  • Α/Α 51: ΚΑΛΥΜΝΟΣ–ΨΕΡΙΜΟΣ και επιστροφή
    Συμμετοχή με το «ΜΑΝΙΑΪ». Η προσφορά προκρίθηκε για το επόμενο στάδιο.

Διαδικασία Προσφυγών
Οι συμμετέχοντες έχουν το δικαίωμα υποβολής προδικαστικής προσφυγής εντός δέκα (10) ημερών από την κοινοποίηση της απόφασης, ενώπιον της Ενιαίας Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ.).
Το βλέμμα στο μέλλον για την ΑΝΕΚ
Το ενδιαφέρον της ΑΝΕΚ στρέφεται σε δύο νέες γραμμές που αναμένεται να προκηρυχθούν άμεσα με συνολικό προϋπολογισμό 1.664.080 ευρώ:

  • Ρόδος – Σύμη – Τήλος – Νίσυρος – Κως – Αστυπάλαια – Κάλυμνος και επιστροφή
  • Κάλυμνος – Ψέριμος – Κως – Αστυπάλαια και επιστροφή

Επιπλέον, αναμένεται η προκήρυξη ή ανάθεση των γραμμών:

  • ΚΑΛΥΜΝΟΣ–ΚΩΣ–ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και επιστροφή
  • ΚΑΛΥΜΝΟΣ–ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ και επιστροφή, όπου η ΑΝΕΚ είναι ο μόνος ενδιαφερόμενος.

Για τις Γραμμές ΚΑΛΥΜΝΟΣ–ΨΕΡΙΜΟΣ–ΜΑΣΤΙΧΑΡΙ και Αντίστροφα
Οι δύο γραμμές αυτές διεκδικούνται από εταιρείες εκτός Καλύμνου, ωστόσο, να υπενθυμίσουμε ότι και στον περσινό διαγωνισμό, παρόμοιο σκηνικό οδήγησε τελικά στην ανάθεση των γραμμών στις τοπικές εταιρείες ΛΑΦΑΣΙ Ν.Ε. ΑΝΕΜ και ΜΑΝΙΑΣ ΝΕ λόγω αποχώρησης των άλλων συμμετεχόντων.

Latest..