Γιώργος Σταματίου: Tο μέλλον της φιλοξενίας απευθύνεται στον ταξιδιώτη και όχι στον τουρίστα.

ΛΗΜΝΟΣ: Ο Γιώργος Σταματίου ανέλαβε τη θέση του CEO ενός εκ των πλέον up and coming ξενοδοχειακών ομίλων της χώρας μας, έχοντας στο παρελθόν συνεργαστεί με μεγάλα hospitality brands στην Ελλάδα, την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Χαρακτηρίζει τον εαυτό του ως «ερασιτέχνη», υπό την έννοια του «εραστού της τέχνης της φιλοξενίας» και μας μίλησε για την αυθεντική εμπειρία που αναζητά ο σύγχρονος ταξιδιώτης, το sustainability, τη δημιουργία προορισμών και τα σχέδια επέκτασης και εκτός ελληνικών συνόρών.

Τα Ella Resorts αποτελούν μία νέα πρόταση φιλοξενίας για την Ελλάδα. Ποιο είναι το concept εκείνο που τα διαφοροποιεί από τα υπόλοιπα luxury resorts της χώρας μας;
Τα Ella Resorts αποτελούν μία νέα πρόταση φιλοξενίας για την Ελλάδα που συνδυάζει την πολυτέλεια με την αυθεντική ελληνική εμπειρία. Αυτό που μας διαφοροποιεί από τα υπόλοιπα luxury resorts της χώρας μας είναι η έμφαση στην αυθεντική ελληνική εμπειρία. Τα resorts μας βρίσκονται σε πανέμορφα τοπία, προσφέρουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και φροντίδα, και επιδιώκουν να δημιουργήσουν μια αξέχαστη εμπειρία για τους επισκέπτες μας, που θα τους συνδέσει με την ελληνική κουλτούρα και παράδοση. Μάλιστα, είναι κομμάτι συνυφασμένο με το ίδιο το brand, το να προσφέρεται η εμπειρία του ίδιου του προορισμού μέσα από τις περισσότερες εκφάνσεις του και μέσα στο ίδιο το ξενοδοχείο – δείτε τη μονάδα σαν ένα «οδικό χάρτη» που ακουμπάει ολιστικά τα όσα έχει να προσφέρει ένας τόπος.
Ποιοι είναι οι βασικοί πυλώνες της φιλοσοφίας Ella Resorts;
Τα βασικά στοιχεία της φιλοσοφίας των Ella Resorts είναι η πολυτέλεια, η αυθεντικότητα, η βιωσιμότητα και η εξυπηρέτηση. Πιστεύουμε ότι η πολυτέλεια δεν άπτεται μόνο της παροχής υπηρεσιών και υλικών αγαθών, αλλά κυρίως στη δημιουργία εμπειριών που θα σας μείνουν αξέχαστες. Η αυθεντικότητα είναι για εμάς σημαντική, καθώς θέλουμε οι επισκέπτες μας να αισθάνονται ότι βρίσκονται σε έναν πραγματικό τόπο, όχι σε ένα τουριστικό θέρετρο. Η βιωσιμότητα είναι επίσης σημαντικό μέρος της φιλοσοφίας μας, καθώς θέλουμε να έχουμε θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον. Τέλος, η εξυπηρέτηση είναι για εμάς ο ακρογωνιαίος λίθος της φιλοξενίας. Πιστεύουμε ότι οι επισκέπτες μας πρέπει να νιώθουν ότι είναι ξεχωριστοί και ότι λαμβάνουν την καλύτερη δυνατή φροντίδα.

Αυτή τη στιγμή συναντούμε τα πρώτα σας resorts σε Ρόδο και Κέρκυρα. Ποιες αλλαγές πραγματοποιήθηκαν στα συγκεκριμένα properties, προκειμένου να μπορούν να ενταχθούν στο brand σας;

Στο νησί των Ιπποτών υπάρχει το Elissa Lifestyle Resort, ένα adults only resort, αλλά και το Helea Family Beach Resort, ένα family friendly resort. Όλες οι μονάδες μας έχουν ανακαινιστεί πρόσφατα και προσφέρουν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και φροντίδα. Όσο για τα resorts του Ιονίου, αυτά της Κέρκυρα αναμένεται να ‘περάσουν’ από εκτεταμένες ανακαινίσεις, ώστε να μπορέσουν να ενταχθούν κάτω από το brand των Ella Resorts.
Στο πλαίσιο των ανακαινίσεων, περιλαμβάνεται και η δημιουργία νέων δωματίων και σουιτών, η αναβάθμιση των υποδομών, όπως των εστιατορίων και των πισίνων, καθώς και η προσθήκη νέων δραστηριοτήτων και υπηρεσιών. Σε υπάρχουσες και μελλοντικές δομές, η δημιουργία ενός μοναδικού και αξέχαστου περιβάλλοντος για τους επισκέπτες μας είναι το κύριο μέλημα.
Είναι αυτό που μας διαφοροποιεί, καθώς απευθυνόμαστε στον ταξιδιώτη και όχι στον τουρίστα – κι αυτές οι έννοιες είναι τόσο κοντά εκφραστικά, αλλά τόσο μακριά νοηματικά.
Γιατί ξεκινήσατε από τα συγκεκριμένα νησιά;
Η άγκυρα ‘έπεσε’ αρχικά στα δυο αυτά νησιά, όχι μόνο για επιχειρηματικούς λόγους, αλλά και γιατί είναι δύο νησιά με πλούσια ιστορία και κουλτούρα, καθώς και με εξαιρετικές παραλίες, προσφέρουν μια ποικιλία από δραστηριότητες και αξιοθέατα, γεγονός που τα καθιστά ιδανικό προορισμό για κάθε είδους επισκέπτη.

Υπάρχουν πλάνα και για άλλους προορισμούς στο άμεσο μέλλον;
Η ίδρυση των Ella Resorts μοιάζει, αν και μετράει μόλις δύο χρόνια, να έχει το δικό της ειδικό βάρος. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα δίκτυο resorts, μέσα από τα οποία θα έχουμε την ευκαιρία και την τιμή να προσφέρουμε στους επισκέπτες μας μια (ακόμα πιο) μεγάλη ποικιλία από επιλογές. Στα άμεσα σχέδιά μας είναι η επέκταση και σε άλλους ελλαδικούς προορισμούς (φυσικά και επενδύουμε πρώτα από όλα στη χώρα μας που βρίθει ευκαιριών και φιλοξενίας), όπως η Κρήτη και η Κως.
Και πάλι, όμως, μόνο μας «όριο» είναι να πληρούνται τα προαπαιτούμενα: για να μπει η σφραγίδα των Ella Resorts σε κάποιο ξενοδοχείο θα πρέπει αυτό να είναι παραθαλάσσιο, κλίμακας μεγαλύτερης των 120 δωματίων και σε προορισμό τον οποίο μπορεί κανείς να επισκεφτεί και αεροπορικώς. Μιας και δηλώνουμε, όμως, πως είμαστε αλυσίδα ξενοδοχείων στη Μεσόγειο κι αυτό πρέπει να… δικαιολογείται κάπως, δε σας κρύβω ότι σχεδιάζουμε να ανοίξουμε τα φτερά μας και εκτός συνόρων, παραμένοντας και προωθώντας πάντα τις ίδιες αξίες, μέσα από κάθε μας resort.
Για ποιο λόγο επιλέξατε να επενδύσετε τώρα στον κλάδο της φιλοξενίας και ποιες είναι οι προσδοκίες σας;
Επιλέξαμε να επενδύσουμε τώρα στον κλάδο της φιλοξενίας, γιατί πιστεύουμε ότι η Ελλάδα είναι ένας από τους πιο ελκυστικούς τουριστικούς προορισμούς στον κόσμο. Μια χώρα με πλούσια ιστορία και πολιτισμό, πανέμορφα φυσικά τοπία. Επιπλέον, η Ελλάδα είναι μια σχετικά προσιτή χώρα, γεγονός που την καθιστά ελκυστική για μια ευρεία γκάμα ταξιδιωτών. Οι προσδοκίες μας είναι πάντα υψηλές. Πιστεύουμε ότι τα Ella Resorts έχουν τη δυνατότητα να γίνουν ένα από τα κορυφαία brands στον τομέα της πολυτελούς φιλοξενίας. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε resorts που θα προσφέρουν στους επισκέπτες μας αξέχαστες εμπειρίες και που θα συμβάλλουν στην προώθηση του ελληνικού τουρισμού.

Στο χαρτοφυλάκιο σας έχετε τόσο adults only όσο και family hotels. Πώς καταφέρνετε να καλύψετε τις ανάγκες δύο τόσο διαφορετικών κοινών;
Είμαστε περήφανοι που έχουμε ένα χαρτοφυλάκιο που μπορεί να καλύψει κάθε είδος ταξιδιώτη και διαφορετικά μεταξύ τους κοινά. Πιστεύουμε ότι είναι σημαντικό να υπάρχουν επιλογές για όλους, κάτι που αποδεικνύεται παρέχοντας μια ποικιλία από εγκαταστάσεις, δραστηριότητες και υπηρεσίες που απευθύνονται σε διαφορετικά ενδιαφέροντα. Για παράδειγμα, τα ξενοδοχεία μας για ενήλικες ενδείκνυνται για πιο χαλαρωτικές και ρομαντικές στιγμές, διαθέτουν σπα, γυμναστήρια, εστιατόρια και μπαρ.
Από την άλλη, τα οικογενειακά resorts προσφέρουν πιο ενεργητικές και διασκεδαστικές εμπειρίες, κάτι που επιτυγχάνεται μεταξύ άλλων στα escape rooms, aqua parks και προγράμματα ψυχαγωγίας για τους μικρούς μας επισκέπτες. Παράλληλα, και στα δύο είδη, τα μενού σε ορισμένα από τα εστιατόριά μας φέρουν αέρα από αστέρι Michelin, με το σεφ Άλεξ Τσιοτίνη να είναι ο μαέστρος της γαστρονομικής εμπειρίας. Στην ίδια κατεύθυνση, και ο σεφ Θάνος Στασινός σερβίρει… όλο τον κόσμο στο πιάτο. Μια πολυποικιλότητα που διασφαλίζει ότι όλοι θα βρουν κάτι που τους αρέσει και θα απολαύσουν τη διαμονή τους στο έπακρο.
Θα μπορούσα, βέβαια, να πω πως αυτή η ευρέως φάσματος ικανότητα να απευθυνόμαστε σε όλους αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματά μας – συνάμα και μια από τις πιο δυνατές καθημερινές προκλήσεις, μιας και χρειάζεται ευελιξία, φαντασία και προσαρμοστικότητα στο εκάστοτε concept. Αυτό που ισχύει οριζόντια, όμως, στα Ella Resorts είναι πως σε όλα δίνεται βαρύτητα στην εμπειρία του επισκέπτη καθένα από αυτά έχει σχεδιαστεί για να είναι όσο το δυνατόν πιο προσιτό στον επισκέπτη, χωρίς ηλικιακά ή εισοδηματικά όρια.
Κι όπως είναι κοινώς αποδεκτό, είναι η εξυπηρέτηση αυτή που μεταμορφώνει κάθε διαμονή και για αυτό είμαστε αφοσιωμένοι στο να παρέχουμε στους επισκέπτες μας την καλύτερη δυνατή εμπειρία. Γιατί δεν είμαστε ένα resort ακόμα, αλλά ένας προορισμός όπου οι άνθρωποι χαλαρώνουν, διασκεδάζουν και να δημιουργούν αναμνήσεις διαρκείας. Είμαστε resorts με προσωπικότητα, που προάγουν και την εντοπιότητα και αυτό αντανακλάται από το σχεδιασμό και τη διακόσμηση μέχρι την εξυπηρέτηση των πελατών.

Βάσει της μακράς εμπειρίας σας σε μερικά από τα πλέον luxury hospitality brands της χώρας μας, ποια είναι η βασική διαφορά μεταξύ πολυτελούς διαμονής και αυθεντικής εμπειρίας φιλοξενίας;
Η μέχρι σήμερα εμπειρία μου με έχει κάνει να καταλάβω πως η βασική διαφορά μεταξύ πολυτελούς διαμονής και αυθεντικής εμπειρίας φιλοξενίας είναι η προσοχή στη λεπτομέρεια. Σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο, ο επισκέπτης περιμένει να βρει τα «κλασικά»: άνετα δωμάτια, εκλεπτυσμένο φαγητό και εξαιρετικές υπηρεσίες. Ωστόσο, σε ένα αυθεντικό ξενοδοχείο, οι επισκέπτες αναζητούν το κάτι παραπάνω: να γνωρίσουν την τοπική κουλτούρα, να δημιουργήσουν αναμνήσεις που θα διαρκέσουν μια ζωή, ίσως και να επαναπροσδιοριστούν οι ίδιοι. Άλλωστε, η αυθεντική εμπειρία φιλοξενίας είναι κάτι που δεν αγοράζεται… Κι αυτή η μικρή μεν, σημαντική δε διαφορά είναι πολυπαραγοντική: προσωπικό, τοποθεσία και προσωπικότητα του resort είναι το στοίχημα που, αν κερδηθεί, κάνει τον επισκέπτη να επιστρέφει ξανά και ξανά και ξανά.

Πόσο ρόλο παίζει πλέον το γαστρονομικό στοιχείο στην εμπειρία του σύγχρονου traveller;
Ίσως έναν από τους πλέον σημαντικούς. Οι άνθρωποι ταξιδεύουν για να εξερευνήσουν νέα μέρη μέσα από τις γεύσεις, επιδιώκουν να γνωρίσουν την τοπική κουζίνα και να συνδεθούν με την πολιτιστική ιστορία της κάθε χώρας. Κι είναι ένας από τους πλέον άμεσους τρόπους να γνωρίσουν μια νέα κουλτούρα. Αλλά και να κοινωνικοποιηθούν. Οι δεσμοί ισχυροποιούνται γύρω από ένα τραπέζι, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε πως το φαγητό είναι ένας πολύ καλός τρόπος χαλάρωσης, διαφυγής από το άγχος και απόλαυσης της στιγμής. Πόσω μάλλον κι όταν τρώμε κάτι που μας αρέσει, ένα μικρό ταξίδι μέσα στο δικό μας ταξίδι.

Πλέον ο σύγχρονος κοσμογυρισμένος επισκέπτης αναζητά να «συνδεθεί» με τον τόπο και την κουλτούρα του προορισμού που επισκέπτεται;
Είναι αυτή η ανάγκη του να κάνεις κάτι παραπάνω από διακοπές, να κατανοήσεις καλύτερα τον κόσμο γύρω σου. Πλέον κάθε ταξίδι έχει και πιο εκπαιδευτική έκφανση. Ο επισκέπτης αναζητά όχι μόνο να δει, αλλά να χρησιμοποιήσει όλες του τις αισθήσεις, να βιώσει. Και μπορώ περήφανα να πω πως στα Ella Resorts το πετυχαίνουμε. Όχι μόνο μέσα από τη χρήση τοπικών υλικών και προϊόντων στην κουζίνα και το σερβίρισμα τοπικών γεύσεων. Προσφέρουμε στους επισκέπτες την ευκαιρία να βιώσουν τον προορισμό με τους δικούς τους όρους, να συμμετάσχουν σε δραστηριότητες που τους επιτρέπουν να τον εξερευνήσουν. Για παράδειγμα, σε ποιον δε θα άρεσε να κάνει μαθήματα μαγειρικής κάποιας τοπικής σπεσιαλιτέ; Ή να γνωρίσει μια παραδοσιακή τέχνη;
Ακόμα, ένας από τους βασικούς μας πυλώνες είναι ότι προσλαμβάνουμε τοπικούς εργαζόμενους. Έτσι, ο επισκέπτης έρχεται σε επαφή με Ροδίτες και γνωρίζει το μέρος μέσα από τα μάτια τους. Βέβαια, ο πιο ξεχωριστός -και, προσωπική μου άποψη, εντυπωσιακός-τρόπος που το επιτυγχάνουμε είναι ενσωματώνονται στοιχεία από τη στιγμή της γέννησης του εκάστοτε project. Κάθε ξενοδοχείο αποτελεί μωσαϊκό αναφορών από διάφορες τεχνικές, τεχνοτροπίες και αισθητικές που μπορεί να δει ο επισκέπτης εξερχόμενος από αυτό και ανακαλύπτοντας τον ίδιο τον προορισμό.

Το sustainability, προς το οποίο στρέφεται εμφανώς η παγκόσμια τουριστική βιομηχανία, είναι κάτι που εσείς βλέπετε να επηρεάζει ενεργά την επιλογή του ξένου επισκέπτη στη χώρα μας;
Το sustainability είναι μια τάση που έχει εδραιωθεί παγκοσμίως τα τελευταία χρόνια, και η Ελλάδα δεν αποτελεί εξαίρεση. Οι ξένοι επισκέπτες, ιδιαίτερα οι νεότεροι, είναι όλο και πιο ευαισθητοποιημένοι σε περιβαλλοντικά ζητήματα και επιλέγουν προορισμούς που έχουν δεσμευτεί για τη βιωσιμότητά τους.
Για εμάς στα Ella Resorts, το sustainability είναι η ίδια μας η οντότητα. Από την αρχιτεκτονική έως τις προσφερόμενες ανέσεις, στοχεύουμε στη δημιουργία μιας αρμονικής σχέσης μεταξύ πολυτέλειας, φύσης και υπεύθυνων πρακτικών. Βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή της διαχείρισης ενέργειας, εμβαθύνουμε σε καινοτόμες τεχνολογίες και συστήματα για να μειώσουμε το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα. Ενσωματώνοντας ανανεώσιμες πηγές και πρωτοποριακές βιώσιμες πρακτικές, πρωτοπορούμε προς ένα πιο πράσινο μέλλον που εκτείνεται και έξω ​​από τα τείχη των resorts, δημιουργώντας αλυσιδωτό αντίκτυπο αυτής της θετικής αλλαγής. Οι επισκέπτες μας δε μένουν αμέτοχοι, προσκαλούμε εκείνους που μας επιλέγουν ως έναν βιώσιμο προορισμό να συμμετάσχουν στην προσπάθειά μας αυτή.
Ελπίζουμε ότι και άλλα ξενοδοχεία στη χώρα μας θα ακολουθήσουν το παράδειγμα, και ότι μαζί θα μπορέσουμε να δημιουργήσουμε ένα πιο βιώσιμο ελληνικό τουριστικό προϊόν. Η βιωσιμότητα είναι ο μοχλός για την ανάπτυξή του – και τι πιο ουσιαστικό από το να προστατεύουμε παράλληλα τον πλανήτη μας για τις μελλοντικές γενιές.
CNN

Latest..

Γ. ΚΛΙΑΜΕΝΑΚΗΣ: ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΠΑΛΙ – Ο Κ. ΜΑΛΑΦΗΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΣΕΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΕΙ;

ΧΙΟΣ : Ο πρώην δημοτικός σύμβουλος, Γ. Κλιαμενάκης έκανε την παρακάτω δήλωση με αφορμή τις μεγάλες αφίξεις μεταναστών τις τελευταίες μέρες στη Χίο. Συγκεκριμένα δήλωσε: «Το … [Read More...]

ΜΑΛΑΦΗΣ ΓΙΑ ΛΙΜΑΝΙ ΚΑΡΔΑΜΥΛΩΝ: ΣΑΝ ΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ

ΧΙΟΣ : Ο Γιάννης Μαλαφής έδωσε συνέντευξη στο ράδιο της Άληθειας για το λιμάνι των Καρδαμύλων και ουσιαστικά απένειμε τα εύσημα στη Δημοτική Αρχή Κάρμαντζη για το έργο, καθώς είπε … [Read More...]

Προσωρινή διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος στην ευρύτερη περιοχή Πλατύ Γιαλού την Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2024

ΚΑΛΥΜΝΟΣ: Για να μπορούν να προσφέρουμε μια προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, χρησιμοποιούμε αλφαριθμητικά αρχεία αναγνώρισης, τα λεγόμενα cookies. Τα cookies χωρίζονται σε μόνιμα … [Read More...]

Ψήφισμα του Συλλόγου Διδασκόντων 3ου Γυμνασίου Χώρας Καλύμνου για την απώλεια της εκπαιδευτικού Μαρίας Μουτογιώργου.

ΚΑΛΥΜΝΟΣ: Για να μπορούν να προσφέρουμε μια προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, χρησιμοποιούμε αλφαριθμητικά αρχεία αναγνώρισης, τα λεγόμενα cookies. Τα cookies χωρίζονται σε μόνιμα … [Read More...]