Καταγγελία επιβάτη για το προσωπικό του BlueStar Myconos

ΙΚΑΡΙΑ: ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ – ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΤΟΥ ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ
Στο χθεσινό Δρομολόγιο του πλοίου Νήσος Μύκονος από Ικαρία Πειραιά στις 26/8/2023 έζησα μια από τις πιο απαράδεκτες συμπεριφορές αξιωματικών πλοίου προς μία κύρια επιβάτης με το όνομα Κούβαρη Μαρία.
Κάποιος γνωστός της κύριας Κούβαρης Μαρίας είχε ένα ανοικτό εισιτήριο των 72€ (είχε πληρωθεί από αυτόν την προηγούμενη εβδομάδα αλλά λόγω ασθενείας δεν το χρησιμοποίησε). Πλήρωσε η κυρία Κούβαρη το εισιτήριο στον άνθρωπο και πήγε στο πρακτορείο ALBATROS στον Εύδηλο Ικαρίας να αλλάξει το εισιτήριο για το χθεσινό δρομολόγιο. Πλήρωσε μάλιστα και τα 3 € για την αλλαγή του open εισιτηρίου για το δρομολόγιο της . Η πράκτορας άλλαξε το εισιτήριο για το δρομολόγιο της 26/8/2023 αλλά ξέχασε να αλλάξει το όνομα της στο εισιτήριο …. Από εκεί αρχίζει η περιπέτεια της.
Κάθετε κατά λάθος σε λάθος θέση και έρχεται ένας ανάγωγος αξιωματικός του πλοίου (ισχυρίστηκε ότι ήταν αρχιλογιστής) και της λέει ότι το εισιτήριο της είναι σε αντρικό όνομα κομμένο και ότι είναι λαθρεπιβάτης στο πλοίο… Αν είναι δυνατόν !!!
Στην συνέχεια πολύ ευγενικά του εξηγεί ότι έγινε λάθος στο πρακτορεία και ότι όταν άλλαξε το εισιτήριο ξεχάσαν να αλλάξουν το όνομα , του δείχνει το παλιό εισιτήριο , το καινούργιο εισιτήριο και την απόδειξη των 3€ για την αλλαγή και αυτός επέμενε ότι πρέπει να εκδώσει εκ νέου εισιτήριο γιατί θα την κατέβαζε στην Μύκονο… (μα είναι δυνατόν!!!) . Πάνε στην reception μπροστά, εξηγούν τι έγινε και εκεί άλλη μια απαράδεκτη υπάλληλος Βρούτση Μάρθα νομίζω έγραφε το ταμπελάκι της , φώναζε και έλεγε ότι πρέπει να βγάλει νέο εισιτήριο γιατί στην Σύρο θα φωνάξουν το Λιμενικό να την κατεβάσουν κάτω. Πράγμα και που έγινε…
Ανέβηκε μια κοπέλα (μας είπε ότι είναι η αξιωματικός υπηρεσίας βραδινής βάρδιας αρκετά ευγενική) και της εξηγούμε τι έγινε και μας εξήγησε ότι πρέπει να υπάρχουν οι επιβάτες καταγεγραμμένοι με το όνομα τους στην λίστα επιβατών… Της είπαμε να στείλει ένα σήμα εκείνη στο Λιμεναρχείο Πειραιά ότι αντί για το όνομα που αναγραφόταν στο εισιτήριο να γράψει ότι ήταν επιβάτης η κυρία Κούβαρη (αφού όπως είπε το πλήρωμα δεν γίνεται απλά να αλλάξουν το όνομα μόνο στο εισιτήριο). Και πριν προλάβει η αξιωματικός να απαντήσει πετάχτηκε πάλι ο ανάγωγος λογιστής και είπε ότι αυτά δεν γίνονται και ή θα βγάλει εισιτήριο ή θα κατέβει κάτω από το πλοίο…
Η κυρία πάνω της δεν είχε χρήματα . Της έβγαλα το εισιτήριο για να φύγει το πλοίο από την Σύρο αλλιώς η καθυστέρηση θα ήταν τεράστια . Πήγα να διαβάσω το όνομα του ¨αρχιλογιστή¨στο ταμπελάκι , και γύρισε την πλάτη του, τον ρώτησα προφορικά πως τον έλεγαν και έτρεξε να μπει στο δωμάτιο πίσω από τη reception να κρυφτεί. Είναι αντιμετώπιση αυτή αξιωματικού πλοίου;
Και τώρα που σας εξιστόρησα το γεγονός έρχομαι και στις ερωτήσεις:

  1. ερώτηση : Οι υπόλοιποι επιβάτες είχαν ελεγχθεί με ταυτότητες, αν το όνομα που αναγραφόταν στο εισιτήριο ήταν και ο επιβαίνοντας; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ. Αν έλεγα μπροστά στην Λιμενικό ότι θα πληρώσω το εισιτήριο εφόσον ελεγχθούν όλοι οι επιβάτες με τον σωστό τρόπο θα ήταν υποχρεωμένοι να το κάνουν , θα προκαλούσα μία δίωρη τουλάχιστον καθυστέρηση και μία δυσφήμιση στην εταιρεία σας . Φυσικά δεν το κάναμε γιατί δεν μας έφταιγε σε κάτι ο κόσμος….

Το παραπάνω το έγραψα ΟΧΙ για να δείξω ότι θα μπορούσα να εκδικηθώ αλλά για να μην μου πείτε ότι έκανε το καθήκον του ο αξιωματικός και έπρεπε να αναγράφεται στην λίστα των επιβαινόντων η κυρία Κούβαρη…. Αν θέλετε να κάνετε το καθήκον σας να το κάνετε πάντα.

  1. Ερώτηση 2 :Ο αξιωματικός έπρεπε ή δεν έπρεπε να μου δώσει το όνομα του όταν τον ρώτησα; Η συμπεριφορά του απέναντι μας ήταν απαράδεκτη! Ήταν ή δεν ήταν ανάγωγος να φωνάζει λαθρεπιβάτη μία κυρία , που ήδη αποδεδειγμένα είχε πληρώσει 75€ εισιτήριο;;; Δεν ήταν λαθρεπιβάτης είχε γίνει ένα λάθος και αν ήταν άνθρωπος θα μπορούσε να την αντιμετωπίσει καλύτερα από το να την ξεφτυλίσει.
  1. Ποιος έπρεπε να πληρώσει ; Το λάθος είχε γίνει από το πρακτορείο … Το πρακτορείο είναι συνεργάτης της blue Star και ο κάθε επιβάτης είναι ο πελάτης της … Πως της λέτε λοιπόν να πάρει τα λεφτά της από το πρακτορείο ; (Να τα πάρει του χρόνου αν ξαναπάει Ικαρία ή αν καταφέρει να συνεννοηθεί από το τηλέφωνο; ) . Επίσης επειδή η εταιρεία λοιπόν αποδεδειγμένα είχε εισπράξει το αντίτιμο του εισιτηριου Θα έπρεπε για να τηρηθούν τα νομότυπα να εκδοθεί ξανά ένα εισιτήριο μηδενικής αξίας απλά για να καταγραφεί το όνομα της στην λίστα επιβατών και να τελειώσει το θέμα και όχι τελικά να πληρώσει το ταξίδι 2 φορές η γυναίκα. Αν είναι δυνατόν 150 € Ικαρία – Πειραιάς…
  1. Και τέλος ρωτώ αν δεν ήμουν εγώ ο γνωστός της να πληρώσω το εισιτήριο, γιατί η γυναίκα δεν είχα λεφτά θα την κατεβάζατε στην Σύρο; Μα είστε σοβαροί ;;; Γυναίκα με πληρωμένο εισιτήριο θα την υποβάλατε σε τέτοια ταλαιπωρία για να είστε τυπικοί; Εδώ θα πρέπει και το λιμενικό αφού αποδεδειγμένα είχε πληρωμένο εισιτήριο να πάρει την ευθύνη και να την αφήσει. Το λιμενικό αφού έλεγξε τα εισιτήρια θα μπορούσε για την νομιμότητα του θέματος να ζητήσει από την κυρία Δρούτση να εκδώσει μηδενικό εισιτήριο για να καταγραφεί στην λίστα η κυρία Κούβαρη Μαρία ή απλά να στείλει ένα σήμα και να προσθέσει το όνομα της στην λίστα.

ΤΑ ΔΥΟ ΑΤΟΜΑ ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ Ο ΑΡΧΙΛΟΓΙΣΤΗΣ ΚΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΒΡΟΥΤΣΗ ΜΑΡΘΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΑΣ !
Η ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΥΓΕΝΙΚΗ, ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΛΙΓΟ ΑΠΕΙΡΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΟΓΙΖΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ , ΑΠΛΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟΠΟΙΟΎΜΕ ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ .
Ο Καταγγέλων
Τσοχαντζής Γεώργιος

Latest..