Στον πλειστηριασμό βγαίνει το 50χρονο πλοίο “ΠΡΩΤΕΑΣ” της ΑΝΕ Σύμης με πρώτη τιμή 750.000 ευρώ

ΚΑΛΥΜΝΟΣ:

<!–
Error: wp_booster error:
td_api_base::get_key : a component with the ID: single_template_9 Key: show_featured_image_on_all_pages is not set.
/home/kalymnos/public_html/wp-content/plugins/td-composer/legacy/common/wp_booster/td_api.php (rara-error)
–>
Για τις 13 Μαρτίου 2024 έχει προγραμματιστεί να “βγει στο σφυρί” ένα από τα ιστορικά σκαριά της ελληνικής ακτοπλοΐας, το «Πρωτεύς» της ΑΝΕ Σύμης .
Το ΠΡΩΤΕΑΣ ένα καθαρόαιμο ελληνικό βαπόρι που ναυπηγήθηκε στο Πέραμα (Koronaios Bros-Perama,GREECE) το έτος 1973-74 και έχει τη δική 50χρονη ιστορία.
Ο πλειστηριασμός στρέφεται κατά της εταιρείας «Ανώνυμος Ναυτιλιακή Εταιρεία Σύμης» (Α.Ν.Ε.Σ.), επισπεύδουσα είναι η «AL-MA Μακρής» και η απαίτηση ανέρχεται σε 41.058,70 ευρώ, για επιδικασθέν κεφάλαιο και 2.245,40 ευρώ για επιδικασθείσα δικαστική δαπάνη και λοιπά έξοδα
Το «Πρωτεύς» είναι υπό ελληνική σημαία επιβατηγό-οχηματαγωγό πλοίο κατασκευασμένο το 1973 από χάλυβα, ολικού μήκους 87,05 μ. πλάτους, 13,35 μ., βάθους από κατάστρωμα 7,97 μ., ολικής χωρητικότητας 1159,85 κόρων, και καθαρής χωρητικότητας 612,69 κόρων, που φέρει δύο κύριες μηχανές ιπποδύναμης 2×3000 ΒΗΡ.
Το πλοίο κατασχέθηκε αναγκαστικά «με όλα αυτού τα εξαρτήματα, συστατικά, παραρτήματα, παρακολουθήματα, εφόδια και προσαυξήματα, κύρια και βοηθητικά μηχανήματα, και μη έστω και ρητώς κατονομαζόμενα, είτε βρίσκονται εκτός αυτού είτε εντός αυτού και ανήκουν σε αυτό», όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται. Πρέπει να σημειωθεί ότι μέχρι πέρυσι εκτελούσε δρομολόγια, ενώ πλέον είναι παροπλισμένο.
Η τιμή εκτίμησης είναι 1.000.000 ευρώ και η τιμή πρώτης προσφοράς για τον πλειστηριασμό έχει οριστεί σε 750.000 ευρώ (τα 2/3 της τιμής εκτίμησης).
Η ιστορία του
Το «Πρωτεύς» στα 50 χρόνια της ιστορίας του έχει μεταφέρει χιλιάδες επιβάτες σε διάφορες γραμμές. Πρόκειται για ένα πλοίο που χτίστηκε από ελληνικά χέρια στο Πέραμα το 1973.
Ξεκίνησε την καριέρα του στη γραμμή Κυλλήνης-Ζακύνθου περί τα μέσα της δεκαετίας του ’70, όπου παρέμεινε για σχεδόν 30 χρόνια. Μετά το 2000 δρομολογήθηκε στη γραμμή Νεάπολης-Αγίας Πελαγίας Κυθήρων- Γυθείου.
Το 2006 ναυλώθηκε από την Α.Ν.Ε.Σ. και εντάχθηκε στις γραμμές των Δωδεκανήσων, καλύπτοντας, με έδρα τη Σύμη και το Ρόδο, όλα τα νησιά μέχρι και το Καστελόριζο.
Το 2008 το πλοίο πέρασε στην πλήρη πλοιοκτησία της Α.Ν.Ε.Σ. και εξακολούθησε να ταξιδεύει στα Δωδεκάνησα μέχρι τις αρχές του 2013.
Στη συνέχεια δρομολογήθηκε στη γραμμή των Βορείων Σποράδων, εξασφαλίζοντας καθημερινή σύνδεση με το λιμάνι του Βόλου, καθόλη τη διάρκεια του χρόνου.
Το «Πρωτεύς» είχε έρθει στην επικαιρότητα το χειμώνα του 2019 όταν υπό θυελλώδεις συνθήκες κόλλησε στα αβαθή της βραχονησίδας Δασκαλονήσι, χωρίς ευτυχώς περαιτέρω συνέπειες καθώς οι επιβάτες απομακρύνθηκαν με ασφάλεια προς το λιμάνι της Σκιάθου από παραπλέον σκάφος, ενώ δεν υπήρξε εισροή υδάτων ή θαλάσσια ρύπανση από το συμβάν.
Τώρα, αυτό το γερασμένο σκαρί αναμένει τον επόμενο ιδιοκτήτη του προκειμένου να οδηγηθεί, όπως συμβαίνει συνήθως, σε κάποιο διαλυτήριο.

Latest..

Ελάτε το Σάββατο 18 Μαΐου στις 21:00 στην Πλατεία Σαπφούς να θαυμάσουμε το φεγγάρι μέσα από τηλεσκόπιο

ΛΕΣΒΟΣ: Δράση κατά την οποία θα έχουμε την ευκαιρία να θαυμάσουμε το φεγγάρι μέσα από το τηλεσκόπιο διοργανώνει το Σάββατο 18 Μαΐου στις 21:00 στην Πλατεία Σαπφούς η Αστρονομική … [Read More...]

Απάντηση του Υφ. Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής Ιωάννη Παππά σε επίκαιρη ερώτηση «Με το σχεδιασμό μας διασφαλίζουμε την ακτοπλοϊκή σύνδεση Κάσου και Καρπάθου»

ΚΩΣ: «Με το σχεδιασμό μας διασφαλίζουμε την ακτοπλοϊκή σύνδεση Κάσου και Καρπάθου» Απάντηση του Υφ. Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής … [Read More...]